Klacht: aan- en uitknop doet het niet meer

op 08 oktober 2017 over Acer in de categorie Electronica - Computers

Eind december 2016 heeft mijn zoon van 17 een Acer laptop bij Media markt Emmen aangeschaft, Eind september 2017 wilde hij ’s middags zijn laptop aandoen, terwijl er ’s morgens nog niks aan de hand was, maar hij kreeg de laptop met geen mogelijkheid meer aan. Ervan uitgaande dat er twee jaar garantie op de laptop zit, boden wij de laptop ter reparatie bij Mediamarkt Emmen aan. Na een week ontvingen wij een nota van Mediamarkt dat de monteur van Acer vond dat het een “schade van buitenaf” was en wij de reparatiekosten van 90,00 zelf moesten betalen. Ik ging daar niet mee akkoord, want in mijn opinie valt een aan- en uitknop niet onder schade van buitenaf. En dat “schade van buitenaf” blijkt wel een heel ruim begrip voor Mediamarkt/monteur Acer te zijn. Na heel wat heen en weer gebel met Mediamarkt Emmen hebben wij nog steeds geen bevredigende oplossing. En dat terwijl Mediamarkt in die dure reclamespotjes altijd schreeuwt dat ze zo’n goede service en garantie hebben. En dan heb ik het nog niet eens over Acer die toch al te kampen heeft met een imagoprobleem. Mijn adviezen aan de lezers van deze site is sowieso: Koop nooit een Acer, want de problemen van de Acer laptop liegen er niet om. En koop ook niks bij Mediamarkt, want die garantie van hen stelt niks voor en ze kunnen alles gooien op schade van buitenaf. Koop liever bij kleinere speciaalzaken. Dan betaal je misschien wel wat meer, maar van hun service en garantie kunnen dit soort bedrijven nog een voorbeeld aan nemen. En ik spreek uit ervaring.

Dat Mediamarkt of Acer,het maakt me niet uit wie van hen als eerste het fatsoen toont, hun verantwoording ten opzichte van de garantie neemt en die 90,00 niet op mij als klant afwentelt.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Acer over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Acer in behandeling genomen

Bericht van Acer

2 maanden geleden - Geachte Mevrouw Breeschoten Wij hebben uw klacht ontvangen. Wij zullen gaan inkijken wat Acer in deze voor u kan betekenen. Een van onze medewerkers zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Acer Service Team

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Acer een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Acer

Heeft op 09 oktober 2017 om 12:01 geantwoord

Geachte Mevrouw Breeschoten,

Wij hebben uw klacht doorgenomen maar daar het systeem direct is aangemeld bij Media markt zullen eventuele vragen cq klachten via hen behandeld moeten worden.

Gelieve deze vraag te vermelden op klacht.nl bij media markt

Wij zullen deze klacht sluiten

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Acer Service Team

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw Breeschoten