Klacht: Aan de telefoon kan alles daarna kan niks meer

op 13 maart 2020 over WE Fashion in de categorie Kledingwinkels

Ik plaats een bestelling. Daarvan zijn enkele broeken te klein. Die kan ik met dezelfde korting die dan geld 3 broeken 2 betalen omruilen. Helaas werkt deze mogelijkheid niet dus ik bel met de klantenservice. Geen probleem ik kon gewoon een nieuwe bestelling plaatsen en dan zou dat achteraf verrekend worden. Ik plaats een nieuwe bestelling heb ook nog een kortingscode van 10 euro korting die is weer niet verrekend dat is ook niet de eerste keer. Ik ontvang mijn bestelling en wil alle broeken houden natuurlijk tegen de beloofde korting van 3 voor 2. Neem zoals afgesproken contact op met de klantenservice via Facebook messenger. Ook met de melding dat de 10 euro korting er ook niet vanaf gegaan is. Ik moest de retourtermijn maar afwachten en dan zou er verrekend worden bij afterpay. Dussss als de kortingen niet verrekend wordt dan kan ik gewoon de volle mep betalen want de retourtermijn is immers voorbij. De medewerker wil mij niet zeggen wat het totale bedrag wordt incl de korting. Er is niks mogelijk

Als het bedrag inclusief korting aangepast wordt zoals beloofd

Of dat op zijn minst zwart op wit staat wat het bedrag is incl korting en dat ik dat ook krijg

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar WE Fashion over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door WE Fashion in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat WE Fashion een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

WE Fashion

Heeft op 13 maart 2020 om 11:52 geantwoord

Beste Cindy,
Inmiddels hebben we je via Facebook verder geholpen.
Via een bericht hebben we je het bedrag doorgegeven. Helaas is het systeem technisch niet mogelijk om het bedrag al eerder te verrekenen. Zodra de verrekening is gedaan na de 30 dagen ontvang je hier uiteraard een bericht van. We houden graag verder contact via Facebook. Mvg, Joyce team WE Fashion

Alle klachten die gemeld zijn door rstap