Klacht: aan de beurt voor soc.huurwoning niet gekregen

op 27 november 2016 over Maasdelta groep in de categorie Woningcorporaties

na meer dan 3 jaar zoeken en ingeschreven te hebben gestaan op woonnetrijnmond, werd ik in september j.l. Maasdelta te spijkenisse gevraagd voor een intake omdat er eindelijk een sociale huurwoning beschikbaar was waar ik volgens de gegevens woonnet, wel voor in aanmerking kwam. Ik heb een uitkering volgens de participatiewet en ben in 2013 failliet verklaard welk faillissement is opgeheven in mei 2015 echter, ondanks dat ik de papieren had.. ibri, uittreksel e.d. geen woning, zo vonniste iemand bij maasdelta…kan dat? zit thans nog steeds uitzichtloos.

Ik vind dat als je op woonnet rijnmond in aanmerking komt de aangesloten verhuurders niet nog een muur opwerpen en je dan alsnog weigeren. Het gaat hier om sociale huurwoningen met recht op huursubsidie en zijn juist bedoeld voor de sociaal zwakkeren, door nog een extra hindernis op te bouwen, zoals maasdelta doet, is het schier onmogelijk geworden.. ook al ben je aan de beurt. dus in mijn optiek is woonnet dientengevolge helaas veelal een wassen neus met niet bestaand aanbod, moet veranderen..

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Maasdelta groep

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Maasdelta groep nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Moham-ed1