Klacht: Wachten op een nieuwe bank

op 27 november 2019 over A-Meubel in de categorie Meubelwinkels

In maart dit jaar had ik bij A-meubel voor de tweede keer aangegeven dat de kussens van de bank van binnen oprolt en flink was doorgezakt.
De eerste keer heb ik twee nieuwe zitkussens gekregen en de tweede keer waren we tot een oplossing komen dat ik een hele nieuwe bank zou krijgen.
Het is nu half november en de bank moet nog komen.
Ik heb de afgelopen tijd geregeld zelf hier contact over op genomen. Dan was het excuus, zomervakantie of de fabriek beoordeeld of u een nieuwe bank krijgt??
Gister maar weer eens gebeld waar de nieuwe bank blijft ( deze zou in week 4445 bij ons geleverd worden.
Ik zou over een uurtje terug gebeld worden hierover.
Je raad het misschien al?! Ik moet nog terug gebeld worden!
Ben tot de conclusie gekomen dat ik mijn geld terug wil. Ben klaar met A-meubel.

Mvg
Belinda

Als ik mijn geld terug krijg

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar A-Meubel over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door A-Meubel in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat A-Meubel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

A-Meubel

Heeft op 01 december 2019 om 08:46 geantwoord

Geachte klant,
Allereerst onze excuses voor het ongemak. U heeft bij ons een prachtige bank gekocht. Helaas was deze niet helemaal naar u wens. U heeft van ons kortgeleden een gloednieuwe bank gekregen ter omruiling van de vorige bank. Hopelijk heeft u hier meer plezier van en zal deze volledig naar wens zijn. Mocht u nog vragen hebben dan vernemen wij dat graag.
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door TimenBritt