Klacht: slechte bank.schade gemaakt

op 21 februari 2020 over A-Meubel in de categorie Meubelwinkels

bank geleverd eind september 2019 ,vanaf oktober 2019 is de firma Hjort Knudsen | Oranje Service 3 maal bij mij geweest om de bank te repareren maar dat lukt niet, de bekleding van het relax gedeelte zit scheef ,en het gedeelte is paar cm lager dan de rest van de bank. de bank model Harderwijk met relax gedeelte a 1.755 euro . moet terug naar fabriek [ Hjort Knudsen ] gelukkig neemt de fabriek wel zijn verantwoordelijkheid wel pas na 4 maanden..,van a meubel krijg ik een leenbank vol scheuren, doorgezakt , met 3 pootjes tot mijn eigen bank terug is 4 tot 8 weken , sept 2019 de bezorgers schuiven de bank met uitstekende nieten over de nieuwe vloer omdat er geen pootjes voor het relax gedeelte bij zitten, moet het zomaar zegt de bezorger,, kras schade 600euro en .nu bij het ophalen van de bank 7-2-2020 voor na de fabriek te gaan .maken ze mijn jaloezie kapot 250 euro schade ,alles gefilmd, bezorger laten tekenen dat hij deze schade veroorzaakt heeft voor 5000 euro aan spullen gekocht bij hun zo ga niet met klanten om ..ik laat het er niet bij zitten…. van de schade,s ,van a meubel niets gehoord heb alles direct gemeld. met foto,s ,mail, filmpjes. ,maar hoor niets,,,
ze zijn aangesloten CBW-erkende winkel,

dat ik mijn bank in goede staat terug krijg van fabriek, en hun de schade vergoeden en een betere leenbank want 4 tot 8 weken op zo,n bank

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar A-Meubel over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door A-Meubel in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat A-Meubel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

A-Meubel

Heeft op 19 februari 2020 om 14:25 geantwoord

Beste klant,
Allereerst bedankt voor u aankoop bij ons. Wij leveren elke maand weer bij duizenden tevreden klanten de meubels af. Waar gewerkt wordt vallen helaas soms ook spaanders. Zoals met u besproken komen wij morgen een goede leenbank bij u leveren en zullen wij ons uiterste best doen dit spoedig voor u op te lossen. Betreffende de schade aan u huis nemen wij contact met u op.
Klantenservice

Heeft op 20 februari 2020 om 13:27 geantwoord

ik heb tot nu toe 6,5 dagen vrij moeten nemen voor levering 2 dagen
3x voor firma Hjort Knudsen | Oranje Service om de bank te repareren. wat niet lukte, ophalen bank,1 dag , ophalen kapotte leenbank zonder een nieuwe leenbank want die was ook kapot. 1 halve dag thuis zitten wachten op de leenbank , die niet kwam foutje in de planning . ook voor al die dagen wil ik voor gedeelte gecompenseerd hebben.+ de schade
zodra u een voorstel doe dan pas ga ik akkoord met de oplossing
ps de leenbank die vanmorgen gebracht is heeft lichte schade maar daar is mee te leven, is wel vermeldt op de bon, en foto,s

Alle klachten die gemeld zijn door weer schade