Klacht: Product niet gekste en toegezegde kwaliteit

op 13 juli 2019 over A-Meubel in de categorie Meubelwinkels

Na 2 weken begon mijn rug kussens in te zakken, omdat ik alleen woon zie je dat uiteraard voornamelijk waar ik zit, niet te vergeten dat ik heel veel werk en dus geen bankhanger ben. Ik heb de duurste stof gekozen en 2 delen elektrisch in de hoop dat ik jaren kan genieten, helaas. 2 kussens zijn vervangen en na een paar dagen kreeg ik hetzelfde probleem. Weer foto’s gemaakt en gemaild, werd pas op gereageerd nadat ik mijn klacht op trustpilot had geplaatst, voor de 2e keer. Alleen was het gesprek nu minder vriendelijk, ze willen nu er nieuwe kussens, sorry vullingen plaatsen mits ik mijn review verwijder en de helft van de kosten betaal. Afgelopen januari mijn bank ontvangen, wat nu? Ik ben radeloos. Hoor graag van jullie, groeten Astrid Hobbelink

Zodra de kussens niet meer inzakken op korte termijn, anders geld terug zodat ik elders en andere bank kan koen, deze mogen ze dan terug

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar A-Meubel over deze klacht.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door A-Meubel in behandeling genomen

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat A-Meubel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

A-Meubel

Heeft op 14 juli 2019 om 08:19 geantwoord

Geachte mevrouw Astrid Hobbelink,
Ondanks het feit dat een onafhankelijke deskundige geoordeeld heeft dat er niks mis met uw bank is, hebben wij alsnog de kussens voor uw vernieuwd. De bank in de winkel zit exact hetzelfde als wat u thuis heeft. Echter wilt u een bank met een hardere rugkussen. Neemt u contact met ons op om te kijken naar mogelijkheden om deze steviger te maken. Echter wil ik u er wel nogmaals op wijzen dat met de bank niks mis is. Deze heeft in de winkel ook dezelfde rugkussens.
Klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door AstridBeauchou