Klacht: Nog steeds geen bank

op 30 december 2019 over A-Meubel in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe bank besteld op 9 september. Deze zou uiterlijk 12 weken duren, maar waarschijnlijk rond de 8 weken.
Na 12 weken nog niets van ze gehoord. Ik heb zelf A-meubel gebeld en deze zeiden dat het de week erna op do binnen zou komen en ik dan een e-mail zou krijgen met wanneer het geleverd zou worden.
Die donderdag niets gehoord en vrijdag zelf weer gebeld. Toen zeiden ze dat hun collega dat verkeerd zou hebben gezien en het de week erna op donderdag of vrijdag binnen zou komen. Weer niets gehoord en vrijdag eind van de dag weer zelf gebeld. Ik kreeg te horen dat het vandaag 16 december binnen zou komen bij hun en we dan een afspraak konden maken voor bezorging.
Je raad het al.. weer niets vanuit hun gehoord en zodra ik zelf bel krijg ik weer een smoes dat ze toevallig vandaag geen levering hebben gehad en mijn bank dus niet binnen is gekomen!
Ik ben de valse beloftes spuugzat. Zit inmiddels zonder bank en ze hebben niet 1x uit zichzelf contact opgenomen of excuses gemaakt. Over kortingtegemoetkoming voor het ongemak valt ook niet te praten, want zoals ze zeggen zijn ze bij het cbw aangesloten en mogen ze tot 4 weken uitlopen.

Met een goede kortingtegemoetkoming en dat de bank nog voor kerst geleverd wordt!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar A-Meubel over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door A-Meubel in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat A-Meubel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

A-Meubel

Heeft op 30 december 2019 om 09:58 geantwoord

Beste klant,
Conform afspraak hebben wij uw prachtige bankstel op 20 december nog voor de kerst bij u geleverd. Wij danken u hartelijk voor het vertrouwen bij ons deze mooie bank aan te schaffen. En wensen u ook hier enorm veel plezier mee.
Mochten u nog vragen hebben dan vernemen wij dat graag.
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Lout86