Klacht: Meubel set malden

op 09 januari 2020 over A-Meubel in de categorie Meubelwinkels

Nog geen jaar geleden de hele set malden gekocht bij ameubel Delft.

Nog geen jaar veder en de bladen van de salon en eetkamer tafel laten de naden los en overal gaat die bladeren.
Na 2x een mail gestuurd te hebben kreeg ik een mail terug dat het door vocht komt.
Terwijl ik mijn tafels altijd netjes met een droge doek nog extra afneem.
Toen heb ik gebeld naar a meubel na ruim 1 uur te hebben gewacht kreeg ik iemand aan de telefoon.
Me verhaal uitgelegd foto’s gestuurd die bij de mail zat kreeg ik weer het zelfde verhaal.
Dat het geen garantie is omdat het een vocht probleem is.
Kon ik dus via hun 2 nieuwe bladen bestellen voor de salon tafel zou dat 60 euro zijn en voor de eetkamer rond de 120 .
Vind het echt belachelijk dat je voor een groot bedrag aan meubels koop en dat de service verre van weg is !
En dat nog niet eens binnen een jaar tijd !!
Het lijkt wel alsof ze alles maar proberen weg te schuiven om maar geen service hoeven te verlenen.
Echt ik koop nooit maar dan ook nooit meer wat bij a meubel en zal het ook zeker bij iedereen afraden!

Als ze een keer hun fouten in zien aangezien er meer klachten over deze meubelset is!
En wij gewoon nieuwe bladen krijgen voor onze tafels

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar A-Meubel over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door A-Meubel in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat A-Meubel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

A-Meubel

Heeft op 20 januari 2020 om 12:44 geantwoord

Beste Klant,
Deze set is 10.000den keren in gebruik bij vele mensen in Nederland. Zoals u ook verteld is tijdens de verkoop is het een budget serie van ons. U betaald namelijk €895,- voor de woonkamerset. Daarbij is het zo dat deze set minder goed tegen water kan, dan andere iets duurdere setjes. De door u gemelde klachten zijn alle helaas ontstaan door waterschade. Wij hebben u nieuwe onderdelen met korting aangeboden. Indien u hiervan gebruik wenst te maken vernemen we dat graag.
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Feliciads