Klacht: Klacht word niet verholpen

op 26 maart 2020 over A-Meubel in de categorie Meubelwinkels

Wanneer je een klacht hebt en het gekochte meubel voldoet niet aan de kwaliteit die hun beloven word je gewoon dom weg weggestuurd. Ik heb een bank van 8 maanden oud en is helemaal doorgezakt. De bank zit voor geen meter meer. Na dit gemeld te hebben, hebben zij wel een extern bedrijf gestuurd om het te komen beoordelen. Deze meneer heeft ter plekken de bank geprobeerd te maken. Gaf ook aan dat het inderdaad erg slechte kwaliteit kussens waren en ze extreem doorgezakt zijn. Ook werd mij verteld dat hij veel werk heeft van a meubel omdat er veel problemen met de meubels zijn.

Een dag later en het probleem is terug. Volgens ameubel ligt het aan mijzelf en mag ik zelf nieuwe kussens gaan kopen. Er valt niet met ze te praten. Wat een garantie zeg!!! Koop je even een bank van €800 en kan je er na 8 maanden niet eens meer op zitten. Wil je een bank die nog geen jaar mee gaat en je dan er na kan fluiten? Koop dan vooral bij deze fantastische klantvriendelijke zaak.

Nieuwe KWALITEIT kussens

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar A-Meubel over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door A-Meubel in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat A-Meubel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

A-Meubel

Heeft op 18 maart 2020 om 09:46 geantwoord

Beste klant,
Bedankt voor de aankoop van de prachtige loungebank van €800,-
Wij leveren elke maand weer bij 1000den tevreden klanten de meubels af. De door u geschetste klachten zijn keurig opgelost. De bank is exact hetzelfde als hoe deze in winkel staat en voldoen aan de goede kwaliteit waar wij achter staan. U bent van harte welkom de bank te vergelijken met hoe die in de winkel staat. Uw beweringen betreffende de monteur zijn volledig onjuist.
Klantenservice

Heeft op 18 maart 2020 om 10:16 geantwoord

Jullie maken het verhaaltje mooier dan het is. Het probleem met de bank is niet door jullie eerste poging opgelost. Waarom zijn jullie zo beroerd om er gewoon voor te zorgen dat een bank voldoet aan de kwaliteit? Ik ben namelijk nu opzoek naar een nieuwe bank omdat jullie de bank niet willen maken. Jullie hangen naar de buiten wereld een mooi toneelstukje op en dat alles maar aan de klant ligt. Te belachelijk voor woorden.

Alle klachten die gemeld zijn door lauradr3