Klacht: Kapotte rugleuning

op 02 maart 2020 over A-Meubel in de categorie Meubelwinkels

Vrijdag 1402 een bank bezorgd gekregen met een kapotte, gebroken rugleuning. De bezorgers hebben gelijk telefonisch contact gezocht met iemand op het kantoor en een melding gemaakt. Ikzelf heb vrijdagochtend meteen gemaild met foto’s
Ik kreeg maandagochtend een mailtje dat het vervelend was en er een externe expert moest langskomen.
In dit mailtje stond verder niks van wanneer deze expert zou langskomen of wat er daarna zou gebeuren.
Na een heel onprettig telefoongesprek is er naar voren gekomen dat de expert eerst moet kijken of het daadwerkelijk echt kapot is. Is dit zou, gaat deze man kijken of het gerepareerd kan worden of dat er een nieuw stuk moet komen.
Nu wil ik als ik een nieuwe bank van €1300 koop niet na een week deze laten repareren. Er moet een goede bank geleverd worden. Mocht dit niet lukken geen probleem, maar dan moet er zsm een nieuwe goede bank geleverd worden niet een kapotte die gereageerd kan worden.
Ook de manier van hoe ik aan de telefoon behandeld werd staat me niet aan. Ik werd totaal niet serieus genomen. En ik moest maar ‘positief’ blijven.

Ik ben tevreden als het kapotte deel zsm vervangen zal worden door een nieuw gedeelte of een compleet nieuwe goede bank want het is de kleur taupe en daar kon nog wel eens kleurverschil in zitten volgens de overigens zeer vriendelijke verkoopster in Enschede.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar A-Meubel over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door A-Meubel in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat A-Meubel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

A-Meubel

Heeft op 19 februari 2020 om 14:04 geantwoord

Beste klant,
Allereerst bedankt voor u bestelling bij ons. Wij leveren elke maand bij duizenden tevreden klanten de meubels af. Helaas gaat er ook soms iets mis. Echter lossen we dit uiteraard altijd op als het op te lossen is. In u geval hebben we direct bij uw melding het probleem in behandeling genomen en zal er zoals met u afgesproken op 26 februari een monteur langskomen om het probleem op te lossen.
Wij laten u pas met rust zodra het helemaal in orde is.
Klantenservice.

Heeft op 19 februari 2020 om 14:38 geantwoord

26/02 komt er een monteur langs idd, dit zou eerst pas de 2e week maart worden maar na doorvragen kon dit gelukkig eerder anders ben je zo drie week weer verder. En dan alsnog blijft het een kapotte bank. Ook al kan de monteur hem repareren; als ik een nieuwe bank koop wil ik een nieuwe en niet een kapotte die gerepareerd kan worden, dan had ik wel tweedehands gekocht.

Bericht van A-Meubel

3 maanden geleden - Bedankt voor uw reactie. Mocht u iets van de reparatie blijven zien dan zullen we deze uiteraard vervangen.

Alle klachten die gemeld zijn door Joyce4404