Klacht: Kapotte en verkeerde meubels ontvangen

op 04 maart 2020 over A-Meubel in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In juni 2019 heb ik mijn meubels ontvangen echter was het 1 schande. Ik heb grijze stoelen besteld en bruine gekregen, contact opgenomen en een kleurstaaltje ontvangen. Hierop is duidelijk kleurverschil te bekennen maar het bedrijf geeft niet thuis. Nu mag ik langskomen echter kan dit alleen onder werktijd en wordt ik net als vorige keer weer naar huis gestuurd omdat zij vinden van niet.

Volgende punt, wij hebben een velvet hocker besteld deze betreft schade en verkeerde kleur poten. A-meubel zeiden dat ze de goede hadden besteld echter nu februari 2020 nog steeds nog ontvangen.

A-meubel beloofd veel maar komt niks na en dan heb ik nog niks gezegd over de manier hoe je wordt behandeld nadat je hebt betaald.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik een nieuwe hocker krijg en mijn stoelen om worden geruild!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar A-Meubel over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door A-Meubel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat A-Meubel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

A-Meubel

Heeft op 19 februari 2020 om 14:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Klant,
Allereerst onze excuses voor het ongemak en lange wachten. Wij zullen u vandaag bellen om de Hocker te leveren. Betreffende de stoelen zijn wij van mening dat er geen noemenswaardig verschil in zit. U bent van harte welkom in ons magazijn zodat we dit nogmaals samen kunnen vergelijken.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door JHolla