Klacht: Inzakkende bank

op 28 februari 2020 over A-Meubel in de categorie Meubelwinkels

Bij A-meubel Enschede een hoekbank gekocht. Deze bleek na 5 dagen na levering begin oktober 2019 helemaal in te zakken.
Meteen via mail en de winkel melding gemaakt en gevraagd om dit op te lossen. Na diverse ontkennende mails ,toch maar hun monteur langs gestuurd en het blijkt een constructiefout te zijn. Er moet een nieuwe vulling in gezet worden. Nu is het februari en zijn wij bij mail nummer 13 aangeland en maanden verder maar nog steeds geen aanstalten of reactie vanuit A-meubel om de bank te herstellen. Wel allerlei verhalen in de trend van vakantie, vergeten te bestellen. Ongelooflijk wat een slechte zaak is A-meubel. Zouden het liefst de koop ontbinden.

Op zeer kort termijn een deugdelijke reparatie of de koop ontbinden en de aanschafprijs bezorgkosten retour.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar A-Meubel over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door A-Meubel in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat A-Meubel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

A-Meubel

Heeft op 20 februari 2020 om 06:03 geantwoord

Beste klant,
Bedankt voor uw geduld en onze oprechte excuses dat het allemaal zolang heeft geduurd. Direct al bij de beoordeling door de deskundige kwamen wij tot de conclusie dat dit volledig onder de garantie valt en dat wij dit voor u zullen oplossen. Dit is u ook gemeld. Door een miscommunicatie tussen ons met de fabriek is dit helaas blijven liggen.
U heeft een prachtige hoekbank bij ons gekocht van het model Maarssen
https:www.a-meubel.nlbankenloungebankenmaarssen-ottomaan23587 op dit model welke vele malen elke maand wordt geleverd bij consumenten hebben we zelden problemen. Helaas is dit bij u wel het geval en dit zullen we 100% gaan oplossen.
Zoals met u afgesproken komt de monteur op 3 en 10 maart bij u langs om het helemaal in orde te maken.
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door mirthe2012