Klacht: Dressoir

op 31 december 2019 over A-Meubel in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Refnr: 834201

Het bedrijf zegt dat deze klacht is op gelost maar dat is niet zo.
Vrijdag 12 december is door een medewerkster genaamd Zafa ons beloofd dat zij er voor zou zorgen dat als de nieuwe spullen geleverd werden er ook een monteur zou komen.
Dan zouden wij de klacht weg halen.
Nu blijkt dat a meubelen de klacht heeft afgesloten door te zeggen dat ze deze hebben afgehandeld. In ieder geval niet met ons weet ook niet met wie.

Met vriendelijke groeten

Fam de Wit

Gewenste Oplossing:

Als de kast gewoon straks als de geleverde spullen die beschadig waren bij aan komst. Netjes door het bedrijf de kast uit elkaar haalt en ook weer in elkaar zet.
De kast moet namelijk weer helemaal uit elkaar om bovenblad te vervangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar A-Meubel over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door A-Meubel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat A-Meubel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

A-Meubel

Heeft op 27 december 2019 om 09:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,
Bedankt voor de aankoop van een prachtige dressoirkast van €250,-. U heeft bij de aankoop niet voor montage van deze kast gekozen.
We zullen geen monteur voor montage naar u toesturen. Wij hebben dit ook zo per email aan u bevestigd. De onderdelen welke niet goed zijn zullen wij uiteraard spoedig naar u verzenden. u dient deze zelf te monteren.
Verder kunnen wij u helaas niet van dienst zijn.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Heeft op 27 december 2019 om 10:42 geantwoord

Dat had ik al gemeld is gewoon een verschrikkelijk bedrijf

Alle klachten die gemeld zijn door Justinge57