Klacht: Defect geleverd na 15 weken nog niet opgelost

op 13 februari 2020 over A-Meubel in de categorie Meubelwinkels

We hebben diverse meubels besteld en (begin oktober 2019 ) bij levering moesten we eerst betalen anders wilde ze het niet uit de auto halen.
Toen we na wat tegensputteren toch maar eerst betaalde waren 2 van de pakketten beschadigd.
We hebben gelijk op de leverbon gezet dat er spullen beschadigd waren en ook direct contact opgenomen.
Er werd belooft dat het zeer snel zou worden opgelost.

Na ±8 weken (11 december) contact opgenomen en ze stonden nog in bestelling.
Op 23 jan 2020 mail gestuurd, omdat ik nog steeds niet had gehoord.
Volgende dag een track en trace bericht gekregen waar in stond dat het 13 jan geleverd zou zijn (locatie van levering Nederland, alleen nergens een adres vermeld.
Contact opgenomen… zij wisten het ook niet.
Maar ze zouden diezelfde dag (uiterlijk de volgende dag) terug bellen.
Je raad het al…. dood stil van de kant van A-meubel.

Ik wil graag mijn spullen geleverd gekregen hebben en het zou fijn zijn als ze een financiële compensatie zouden overwegen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar A-Meubel over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door A-Meubel in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht E.J. Daniels

1 maand geleden - (10-2-2020) UPDATEGeachte heer Daniels, maandag 3 februari 2020Hartelijk dank voor uw bericht.Mijn excuses voor het ongemak. Door ziekte van mijn collega’s zat ik plots alleen op de afdeling. Momenteel zijn er 3 mensen op zoek naar het pakket. Dit schijnt namelijk bij ons geleverd te zijn. Ons magazijn is gigantisch, dus wij vragen hiervoor om uw begrip.U krijgt direct bericht van mij als we het gevonden hebben.Het is nu een week later (10 februari 2020), helaas nog niets van A-meubel vernomen. Heb ze vandaag weer even een mail gestuurd met de vraag of ze het al hebben gevonden.

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat A-Meubel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

A-Meubel

Heeft op 10 februari 2020 om 17:27 geantwoord

Beste klant,
Allereerst bedankt voor het vertrouwen en uw prachtige aankoop bij ons. Wij leveren elke maand weer bij 1000den tevreden klanten de meubels af. Helaas maken wij soms ook fouten.Zoals met u afgesproken zullen we as woensdag de pakketten bij u komen leveren.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door E.J. Daniels