Klacht: Belachelijke wachttijd en slechte levering

op 10 januari 2020 over A-Meubel in de categorie Meubelwinkels

Ik heb in juli een hele set gekocht voor mijn woonkamer.
Alles was vertraagd dus werden deelleveringen vanwaar ik 1x de levering extra moest betalen.
Eenmaal deels geleverd is elke levering incompleet geweest miste elke keer schroeven en of bouten en werd niet netjes geholpen toen ik daarover belde.
Er werd ook nooit vanuit hun gemeld dat de kast er niet was oid ik heb ze suf gemailt en gebelt en dan pas een onpersoonlijk mailtje dat het weer 2 weken verplaatst was!! En dat is al sinds oktober.
Er werd zelfs gevraagd of ik dat wel zeker wist.
Nu mis ik nogsteeds een kast en staat mijn tv al maanden op de grond en de leverancier leverd steeds de kast niet. Vraag mij af of die überhaupt nog komt en zo niet mis is dus een deel van mijn set!!!

Ik eis volgende week mijn kast en anders gaan ze het maar anders lossen en geven ze mij een kast die er op lijkt zeker qua kleur voor de zelfde prijs die k meteen kan meenemen want vertrouw dat leveren niet meer.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar A-Meubel over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door A-Meubel in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat A-Meubel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

A-Meubel

Heeft op 20 januari 2020 om 13:10 geantwoord

Beste klant,
Allereerst bedankt voor uw aankoop bij ons.
Volgens onze info heeft u geruime tijd geleden alle onderdelen al gehad. Daarnaast heeft u de tvkast op 3 januari geleverd gekregen. Indien wij u nog ergens mee kunnen helpen dan vernemen wij dat graag.
Wij wensen u veel plezier met de meubels.
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Kirsten lizette