Klacht: Hoe lang nog

op 25 februari 2012 over A.M Scooters Eindhoven in de categorie klachtmelden

Gaf ze eerst voordeel van de twijfel (zijn ze goed in schijnbaar)maar na second opinie moet t dan toch maar!Bracht mn scooter voor nieuwe achterband, kosten 50 euro, valt mee nietwaar? Scooter halen en rijen niet dan, was net of er geen uitlaat meer onderzat, had afspraak bij dokter dacht bel m straks (am scooters) wel en dat maakt hij morgen dan wel. Gebeld, breng scooter maar zegt ie, 4 dagen?? later scooter was klaar, 100 euro of ik dat ff wilde afrekenen zat zogenaamd nieuwe cilinder onder, had daar geen opdracht voor gegeven. Voor de duidelijkheid voor nieuwe achterband moet de uitlaat eraf schijnbaar, uitlaat was er destijds door schoonzoon opgezet en prima oke, alleen een boutje uitlaat was afgebroken, simpel toch, ff uitboren en klaar zou je zeggen maar om lang verhaal kort te maken hij had er zogenaamd een nieuw cilindertje ondergezet maar hij kon oude cilinder niet meer laten zien die was in oudijzerbak en weggegooid?? schoonzoon zegt; pa er zit geen nieuwe onder!! Kijk maar mensen wat je hier mee doet, AM SCOOTERS ziet mij in ieder geval nooit meer!! Trouwens rekening ook nooit gehad

is geen oplossing mogelijk met die mensen betalen of anders blijft scooter staan! goed gemaakt of niet

Alle klachten die gemeld zijn door theojack