Klacht: Vernieling van mijn badkamer

op 12 augustus 2015 over A.A.C Loodgieters Amsterdam in de categorie Klusbedrijven

Badkamer had een verstopping. Heeft geboord in de wc leiding om te ontstoppen met afloop met een stukje plakband erop en dat noemt Andre leiding gerepareerd. Mijn wastafel lekt nu wat voorheen niet deed. En het vuil wat die uit de wc heeft gehaald heeft die laten liggen. Heeft een van de metalen spiralen om te onstoppen vuil gemaakt en ik krijg daar de schuld van en moet daar 32 euro voor betalen of anders moet ik spiraal zelf schoonmaken. Ik heb dit nog nooit gemaakt dat iemand zo amateuristisch te werk gaat. Andre vraagt voor de totale klus 270 euro. Mijn personeel heeft hem 200 euro betaald omdat ik zelf weg moest. En hij moet de resterende 70 nog ophalen. Ik zit nu op hem op te wachten om de politie bij te schakelen wanneer die komt voor oplichting. Als je een loodgieter zoekt blijf dan ver bij hem uit de buurt want hij maakt er een zooitje van.

Als die eens leert om achter zich op te ruimen en geen halve werk doet en er geld voor verwacht

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over A.A.C Loodgieters Amsterdam

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over A.A.C Loodgieters Amsterdam nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AchrafM