ik had een klacht over deco brilliant15w lampen, ik ben al een keer of 5 gebeld door philips maar niemand schijnt te weten wat een deco lamp is,is het nou zo moeilijk om een vraag over een lamp van philips... Lees meer
Ik dien en klacht in omdat Philips een geavanceerd apparaat die nog maar kort op de markt is, gaan onderdelen meer kan leveren!?! Ik dacht dat fabrikanten, en zeker een topmerk als Philips, minimaal 72 maanden verplicht zijn om onderdelen... Lees meer
de koffie is niet warm genoeg, zodat ik mijn oude senseo weer van stal heb gehaald. Lees meer
Uit de Medio vernomen dat ik als consument bij aanschaf van 2x een LED TV (2012 en 2011) teveel hebt betaald voor mijn product. Lees meer
Ingevolge de prijsafspraken en de boete opgelegd door de euromunten wens ik een deel van de betaalde prijs retour aankoopbedrag €674 factuur 3847245 modern ekectronics 21december 2000. 20u 23. Lees meer
gisterochtend 25-2-2013. ging mijn senseo stoomblazen en zelf 1 kop koffie zetten. nu blijft de aanknop branden en als ik op 1 of 2 koppen drukt gaat ie knipperen maar doet niks meer. Lees meer
gekocht voor 1507,00
te veel betaald?
en tot over maat van ramp wel geluid geen beeld meer
net monteur aan de lijn gehad kosten 227,00
al met al erg veel voor een televisie gekocht 27-10-2007
had verwacht hier wat meer jaren mee te doen Lees meer
Weer is mijn senseo kapot, ieder jaar moet ik een nieuwe kopen. Vind dit niet iets wat je van Philips mag verwachten Lees meer
te veel betaald voor aanschaf tv ad 1207 euro Lees meer
wasmachine is twee jaar en twee maanden oud de garantie is dus twee maanden afgelopen maar had een extra garantie afgesloten van nog eens vier jaar bij "IT'S" deze garantie wordt niet overgenomen door Expert wat nu te doen ?Is... Lees meer