Ik heb bij Saturn een Philips 8000 serie TV gezien en toen de verkoper ons wees op de actie dat we na aankoop € 250,- retour zouden ontvangen hebben we op de laatste actie dag de TV aangeschaft. Na alle... Lees meer
Compliment aan Philips betreffende mijn klacht d.d. 10-02-2013 betreffende de Sarista bean-funnel-koffiezetter.
Meteen een e-mail ontvangen van Philips met een telefoonnummer waar ik mijn klacht kon melden.
De Sarista bean-funnel-koffiezetter werd bij mij aan huis opgehaald en 4 dagen later na... Lees meer
Het apparaat gaat van zelf uit bij een half kopje koffie.
Dit is nu al het 3de apparaat in 5 jaar tijd , waarvan dit apparaat net pas 1 jaar oud is !
Lees meer
Zoals uit het nieuws is gebleken hebben bedrijven w.o. philips prijsafspraken gemaakt en ik als consument zodoende teveel heb betaald voor de aanschaf van mijn tv, zijnde 1.999,00 euro Lees meer
ivm kartelvorming heb ik te veel betaald voor mijn tv Lees meer
Ik heb sinds 3 maanden een sarista koffiemachine ben totaal niet tevreden over dat apparaat koffie is koud spoelt elke keer weer . Maak herrie kan de tv niet eens horen .slaat elke keer uit gaat hij weer... Lees meer
Zoals in de media gemeld wil ik aangifte doen voor het teveel betalen voor mijn TV Type Breed TV 82
Philips 32 PW 9520 Prof
Koopprijs € 899,- Lees meer
Ik wil me eigenlijk aansluiten bij onderstaande klacht :
http://www.klacht.nl/shell-actie-philips-hd875081-hd875501-niet-leverbaar/
Ik zit ook nog met bonnen die ik wel gespaard heb maar niet heb kunnen gebruiken
Leverbaarheid apparaat, ik zou graag één van deze apparaten willen bestellen. Ben nu vanaf half december bezig... Lees meer
Teveel door mij betaald door de kartel afspraak. Lees meer
wij hebben in 2008 een tv gekocht en volgens de huidige informatie dus te veel betaald. Lees meer