Het apparaat dat wij in november 2012 hebben gekocht stopt na enkele mililiters koffie of halverwege. Ondanks dat het apparaat inmiddels al twee keer ter reparatie is aangeboden blijft het euvel zich manifesteren!!
Lees meer
de senseo hd7825 is kapot Lees meer
KLACHT
Geachte heer en/of mevrouw,
3 jan. 2013 heb ik onderstaande mail aan u verzonden, maar nooit antwoord van u mogen ontvangen.
Vriendelijk verzoek ik u alsnog om een reactie op onderstaande mails.
Alvast bedankt.
Tine Röttger
Laan van Meerdeervoort 839
2564 AH Den Haag
06-21804899
--------------------------------------------------------------------------------
From: [email protected]
To:... Lees meer
In mrt 2010 deze tv nieuw gekocht bij Plasma Discounter te Naarden. Na iets meer dan 2 jaar kwamen er een vervelende zwarte balk dwars door het beeld. Philips wilde niets doen, daar de garantie net 2 maanden voorbij was.... Lees meer
Ik heb in december 2012 6 setjes spenen gekocht 2 van 6m+ voor dikke voeding, 3m+ variabele speen, 6m+ snelle speen met 4 gaatjes, 3m+ gemiddelde speen met 3 gaatjes, 1m+ langzame speen met 2 gaatjes en 0m+ speen voor... Lees meer
op 21 maart 2011 onze philips tv gekocht....7 juli wil ik mijn tv aan zeten en die doet niets zelfs de rode lampje brand niet meer en hij doet helemaal niets!!!! onze verzekering opgebeld...we willen onze geld om een... Lees meer
Niet geholpen door chat Lees meer
We hebben een aantal maanden geleden een Philips HD7751 koffietzetapparaat gekocht. De koffiekan lekt bij inschenken, het lijkt niet mogelijk dit zonder knoeien te doen. Lees meer
ik heb dit koffie app.gekocht om van een lekker kopje koffie te genieten maar binnen nog geen jaar is dat ding alweer stuk weer maalt hij geen koffie meer weer ben ik dat ding minimaal 2 weken kwijt vorige keer... Lees meer
1 tot 1,5 jaar geleden nieuwe TL 5 aangeschaft, ongeveer 3 á 3500 branduren gebrand en nu al diversen defect, dus 24000 hrs klopt voor geen meter, hoe lossen we dit op ? Lees meer