L.S.
Ik heb onlangs een draagbare telefoon gekocht, de M550, alles werkt prima maar alleen krijg ik mededeling "gemiste oproep", en dit terwijl er helemaal GEEN oproep is geweest.
Met enige moeite kan ik dat bericht laten verdwijnen maar het komt wel... Lees meer
Ik heb deze tv besteld online. Deze wordt vervolgens ZONDER handleiding geleverd wat al erg verwarrend is aangezien het aansluiten van de tv zeker niet gemakkelijk blijkt te zijn. Vervolgens heb ik maar liefst 5 keer (!) contact gehad met... Lees meer
-26-11-2013 aangeboden bij philips [e care]defecten waren condens in het display en defecte druktoetsen op 4-12-2013
helaas was het niet mijn apparaat maar van iemand anders
dus weer terug gestuurd 11-12 2013mijn apparaat dus weer terug ontvangen helaas... Lees meer
13-01-2014
Ik heb 6 januari een tv en soundbar gekocht, rond de 1500, Euro
DE tv is perfect niks op aan te merken, ik wilde er graag een soundbar van het zelfde merk PHILIPS bij, dat is altijd mijn merk geweest al... Lees meer
Dat ik nog steeds geen geld ontvangen heb van een teruggestuurd koffiezetapparaat Lees meer
op 1 sept 2013 een Phil HD 8751/95 volautomaat gekocht.
in januari 2014 heb ik reeds een nieuwe afdekplaatje van de lekbak ( refnr.996530072536 ) moeten aanschaffen wegens ernstige kleur en oppervlakte beschadiging.
Waarschijnlijk omdat het bijgekochte ontkalkingsmiddel van Saeco te sterk,... Lees meer
De TV springt vanzelf midden in de nacht aan, vaak rond 4 uur 's nachts. Het schijnt dat dit komt door een automatisch software update... deze is vervolgens niet uit te zetten, en schuld wordt neergelegd bij UPC terwijl het... Lees meer
Ik heb in 2010 een keukenmachine van Philips HR 7775 gekocht
Deze valt mij tegen na twee jaar konden bepaalde functies zoals raspen en snijden al niet meer gebruikt worden omdat de aandrijving van de schoepen gemaakt... Lees meer
ik heb een autoradio waarbij ik een code in moetvoeren,en nu ben ik de code kwijt heb klantenservice gebeld maar geen bevredigend antwoord gekregen gaarne antwoord hierop Lees meer
Wij hebben nu de Senseo Sarista een jaar. Sinds een aantal maanden heeft het apparaat kuren. Regelmatig maalt de Senseo wel bonen, maar zet geen koffie en maakt rare geluiden. Om de twee dagen moet ik het apparaat helemaal schoonmaken... Lees meer