Klacht: Niet goed wegzetten containers

Waardeloos568 op 11 maart 2021 over Roteb in de categorie Afval- en vuilnis bedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Wacht op reactie
Bedrijf Roteb
Status Open
Datum 11 maart 2021

Een klant van Roteb meldt dat de ophaaldienst de geleegde rolcontainers niet op de rem zet, waardoor deze schade aan auto's veroorzaakt. De klant vraagt zich af wie de verantwoordelijkheid voor deze situatie op zich neemt.

Mijn Klacht:

De ophaaldienst zet de geleegde rolcontainers niet op de rem.
Deze hebben herhaaldelijk schade aangericht aan auto’s..
Wie neemt hier de verantwoordelijkheid op zich?

Gewenste Oplossing:

Containers netjes weggzetten en op de rem!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Roteb

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Roteb nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Waardeloos568
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM