Klacht: Waardeloze nieuwe verpakking koffiemelk

kees veerman op 29 juli 2019 over Friesche Vlag in de categorie Producten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
ā³ Wacht op reactie
Categorie Producten
Status Open
Datum 29 juli 2019

Een consument heeft klachten over de nieuwe verpakking van koffiemelk van Friesche Vlag. Volgens de klager ligt het pak niet prettig in de hand en is de opening te groot, wat het doseren bemoeilijkt.

Mijn Klacht:

pak ligt niet fijn in de hand voor inschenken en de opening veel te groot,
het is moeilijk fatsoenlijk te doseren.

Gewenste Oplossing:

oude verpakking graag terug, waarom iets veranderen als iets super is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Friesche Vlag

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Friesche Vlag nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM