Klacht: Ola Liuk 8 stuks

Ritasellis op 30 juli 2018 over Ola in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Wacht op reactie
Klanttevredenheid: 2.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf Ola
Status Open
Datum 30 juli 2018

Een consument heeft op zaterdag twee dozen Ola Liuk-ijsjes gekocht, maar ontdekte dat één doos slechts zeven ijsjes bevatte in plaats van de verwachte acht. De klant vindt de prijs van 3,29 euro te hoog voor het aantal ijsjes dat daadwerkelijk in de verpakking zat en vraagt zich af hoe dit mogelijk is.

Mijn Klacht:

Ik heb zaterdag zoals iedere zaterdag 2 doos Ola liuk ijsjes gekocht.
De ene doos zaten 7 ijsjes in. De andere doos dacht ik dat er 8 ijsjes in zaten maar tot mijn verbazing zat er 1 verpakking met alleen maar lucht in. Dus ook 7 ijsjes. Nu vind ik 3. 29 euro wel duur vooral als er maar 7 inzitten i p.v 8.
Hoe kan dit. Een beetje raar toch.

Gewenste Oplossing:

Nou ik hoop dat er de volgende keren gewoon 8 inzitten en misschien dat jullie dit kunnen vergoeden. En eigenlijk wil ik wel graag weten hoe dit kan. Ik weet dat een fout maken menselijk is. Maar bij 2 dozen???

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ola

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ola nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM