Mijn Klacht:
Pas geleden een ring gekocht met naam en de kwaliteit is slecht,de ring zit helemaal vol met zwarte punten .
Het zilver is van slechte kwaliteit.
Gewenste Oplossing:
Ring van betere kwaliteit of geld terug.
F.Lehmler op 28 juli 2018 over mijnnaamketting.nl in de categorie Internetshops - bedrukte produkten
Een klant heeft een ring met naam besteld bij mijnnaamketting.nl en is ontevreden over de kwaliteit. De ring vertoont zwarte punten en het zilver zou van inferieure kwaliteit zijn.
Pas geleden een ring gekocht met naam en de kwaliteit is slecht,de ring zit helemaal vol met zwarte punten .
Het zilver is van slechte kwaliteit.
Ring van betere kwaliteit of geld terug.
Bericht van Robin van Klacht.nl
7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over mijnnaamketting.nl
Bericht van Robin van Klacht.nl
7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over mijnnaamketting.nl nog niet in behandeling is genomen.
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM