Klacht: niet bezorgd

theovanaltenburg op 22 juli 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 23 juli 2018
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer T. van Altenburg, Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u vrijdag 20 juli 2018 geen krant heeft ontvangen. Onze excuses dat u deze dag geen krant heeft ontvangen. Wij hebben de melding doorgezet naar de...

Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 22 juli 2018

Samenvatting wordt geladen...

Mijn Klacht:

Dagblad de Telegraaf van vrijdag 20-07-2018 is niet bezorgd.

tijd klacht is 09.34

Gewenste Oplossing:

Na bezorgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 23 juli 2018 om 13:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer T. van Altenburg,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u vrijdag 20 juli 2018 geen krant heeft ontvangen.

Onze excuses dat u deze dag geen krant heeft ontvangen. Wij hebben de melding doorgezet naar de bezorgdienst. Wij gaan ervan uit dat de bezorging weer goed zal verlopen vanaf dit moment. Wij zullen ter compensatie uw abonnement met één dag verlengen. Nabezorging hebben wij helaas niet meer.

Wij hopen dat u alsnog tevreden bent met de oplossing en gaan ervan uit dat de bezorging goed zal verlopen.

Met vriendelijke groet,

JR - Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM