Klacht: zaterdag krant

zaterdag 14 juli 2018 op 17 juli 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 18 juli 2018
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer Bekkering, Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend om te lezen dat u de krant van zaterdag 14 juli niet hebt ontvangen. Onze excuses voor het ongemak. Wij gaan u deze krant inclusief bijlagen vandaag opsturen per post.De...

Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 17 juli 2018

Op 14 juli 2018 ontving de klager geen zaterdagkrant en wil hij de bezorgdienst in Zeewolde aanspreken om de krant alsnog te ontvangen. Hij verzoekt om contactinformatie van de bezorgdienst en geeft aan dat een verlenging van het abonnement voor één dag geen oplossing biedt. De klager is al meer dan 40 jaar abonnee en vraagt zich af of dit een einde betekent aan zijn abonnement.

Mijn Klacht:

Zaterdag 14 Juli 2018 heb ij geen krant ontvangen. Ik wil de bezorgdienst ZEEWOLDE hierop aanspreken, want ik wil die ZATERDAGkrant alsnog
ontvangen. Wilt U mij het adres of telefoon-
nummer doorgeven.
Uw reactie om het abonnement 1 dag te verlengen, kan ik natuurlijk niets mee.
NB. IK lees de krant al meer dan 40 jaar, MOET DIT NU ZO EINDIGEN?
IK hoor gaarne Uw antwoord. Gr. A.M.Bekkering Zeewolde.

Gewenste Oplossing:

Oplossing:
Wanneer ik al nog de krant van 14 Juli 2018 mag ontvangen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 18 juli 2018 om 12:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Bekkering,

Hartelijk dank voor uw bericht.
Wat vervelend om te lezen dat u de krant van zaterdag 14 juli niet hebt ontvangen. Onze excuses voor het ongemak. Wij gaan u deze krant inclusief bijlagen vandaag opsturen per post.De bezorgdienst in Zeewolde kan dit niet regelen vandaar dat wij dit zelf oppakken voor u.

wij hebben de bezorgdienst wel ingelicht en zij zullen er zorg voor dragen dat de krant weer iedere dag bij u bezorgd worden.

Wij gaan ervan uit u hiermee naar tevredenheid van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groeten,

BR~Het Telegraaf webcare team

zaterdag 14 juli 2018

Heeft op 20 juli 2018 om 15:40 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Vandaag vrijdag 20 Juli 2018 is de krant van 14 Juli 2018 nog niet ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM