Mijn Klacht:
deze wasverzachter is te dik voor het wasverzachterbakje het lost niet op
Gewenste Oplossing:
dat het wat vloeibaarder is vind dit erg jammer ben fan van robijn
Een consument heeft een klacht ingediend over de wasverzachter van Robijn, omdat deze te dik zou zijn voor het wasverzachterbakje en daardoor niet goed oplost. Dit leidt tot ontevredenheid over de werking van het product. De klacht is goedgekeurd.
deze wasverzachter is te dik voor het wasverzachterbakje het lost niet op
dat het wat vloeibaarder is vind dit erg jammer ben fan van robijn
Bericht van Robin van Klacht.nl
7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Robijn
Bericht van Robin van Klacht.nl
7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Robijn nog niet in behandeling is genomen.
Tip van onze consumentenexpert
Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.
Bron: ConsuWijzer / ACM