Mijn Klacht:
Op 11-5-18 heb ik de nabestaanden service aangevraagd voor de post van mijn moeder aangezien wij de sleutel op 4-6 moesten inleveren. Ik kreeg netjes een email dat doe service tm 24 juni zou doorlopen, maar ik heb tot op heden geen post ontvangen. Vorige week heb ik met Post Nl gebeld en die mevrouw gaf me aan dat ik me echt geen zorgen hoefde te maken, want ze ging het nu opnieuw instellen, maar wederom niks! Ik kan nu niet meer bij de post en eer dat er een nieuwe bewoner komt zullen we maanden verder zijn. De woningbouw wil 1x voor mij nu de post uit de brievenbus halen, daar ben ik blij mee maar ik heb er een heel hard hoofd in dat het nog goed zal komen. De meeste instanties heb ik nu mijn adres maar rechtstreeks doorgegeven, maar blij wordt ik er niet van. Waarom betaal ik dan 6,95£?!
Gewenste Oplossing:
Als de post doorgestiurd wordt


