Klacht: retour in de winkel niet mogelijk!

Sgalluk op 30 januari 2017 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 7 februari 2017
Reactie van het bedrijf:

Beste mevrouw, Allereerst excuses voor de late reactie op uw bericht. Helaas was ik hier niet eerder aan toe gekomen. Uw klacht betreft de maat van de koffers en de behandeling in de winkel hadden wij inmiddels via Facebook wel...

Bedrijf Blokker
Status Opgelost
Datum 30 januari 2017

Een klant heeft drie koffers online besteld, maar ontdekte dat de afmetingen niet klopten. Bij het retourneren in de winkel werd de klant teruggestuurd en moest de retour via TNT Post plaatsvinden, ondanks dat de retourprocedure aangaf dat dit in de winkel kon. Uiteindelijk kon de klant de koffers wel retourneren in de winkel, maar ontving een tegoedbon in plaats van een terugbetaling, wat niet overeenkwam met de informatie op de website.

Mijn Klacht:

Ik had 3 koffers online besteld, met afmetingen 55 cm, in werkelijkheid en op kaartje koffer staat 56 cm. Klopt niet dus. Dan maar koffertjes retour.
Mag volgens retourprocedure gewoon retour in de winkel. In winkel aangekomen word ik teruggestuurd. moet pakketten via tnt post retour sturen. Terwijl op retourprocedure staat dat alles onder de 129,95 retour mag via de winkel. Kon uiteindelijk overigens wel retour via winkel, maar dan kreeg ik tegoedbon, terwijl op jullie site staat dat ik gewoon geld terug zou moeten krijgen. Gaat om Blokker Pijnacker

Gewenste Oplossing:

excuses en normaal doen in de winkel. Ik werd niet netjes behandeld. Wegens foute vermelding van Blokker zelf heb ik de verkeerde maat koffer besteld. Vlieg met transavia en dat mag max 55 cm zijn. anders riskeer je bijbetaling van 40 euro per koffer per enkeltje. Ik alles uitgelegd in de winkel en toch moest ik de koffers zelf naar het postkantoor brengen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 07 februari 2017 om 17:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw,

Allereerst excuses voor de late reactie op uw bericht. Helaas was ik hier niet eerder aan toe gekomen.

Uw klacht betreft de maat van de koffers en de behandeling in de winkel hadden wij inmiddels via Facebook wel al besproken. U heeft het aankoopbedrag inmiddels retour ontvangen. Met de winkel is er intern een gesprek geweest. U had de koffers gewoon bij hen moeten kunnen retourneren. Hier bied ik nogmaals excuses voor aan. Mocht u nog toevoegingen hebben op uw klacht, dan hoor ik deze graag. Dit kan uiteraard ook via Facebook.

Mocht u verder nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u contact opnemen via e-mail, social media of telefoonnummer 0800-9131 (bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00-18:00 uur).

Met vriendelijke groet,

Saskia
Blokker webcare

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM