Mijn Klacht:
Hallo,
Wat erg vervelend is aan DHL is dat ze het pakket weer mee nemen als je niet thuis bent. Alle andere bedrijven leggen het achter het huis of bezorgen het bij de buren wat veel handiger is voor de ontvanger maar het scheelt ook veel tijd voor de bezorger want die moet dan nog een keer langs komen.
Het is ook niet heel erg gek dat je niet thuis bent als ze komen met je pakketje want dat zijn zulke domme tijden..
Andere bedrijven bezorgen later en dan heb je meer kans dat je thuis bent.
Gewenste Oplossing:
DHL zou bij niet thuis het pakketje in ieder geval of bij de buren moeten afleveren of achter het huis leggen met een briefje in de brievenbus waar het pakketje ligt.
De bezorg tijden zouden veel later moeten zijn.
Vanaf 16:00 op z'n vroegst, anders is toch bijna nooit iemand thuis.

