Mijn Klacht:
Mijn pakket was open en deze is met plakband dicht geplakt. En er is een pak met billendoekjes uit. Dit kunnen we dus beschouwen als diefstal. Op het pakket is met pen geschreven “open”. Ik kon maar 1 foto erbij uploaden. Op deze foto is te zien hoe het pakket afgeleverd was
Gewenste Oplossing:
Ik zou graag een tegemoet koming zien of een andere dergelijke oplossing

