Mijn Klacht:
Er werd vanmorgen een kaartje in de bus gedaan waarop verteld werd dat de bewoner niet thuis was. Ik heb zitten wachten en geen één keer de bel gehoord. En heb de bel nog gecheckt later, die deed het gewoon.
10.50 was de bezorger geweest en om 11.00 uur vond ik het briefje in de bus.
Nu kan ik wachten tot maandag.. Of is het toch nog mogelijk om vandaag het pakket te ontvangen/ophalen?
Gewenste Oplossing:
Ik zou het pakket graag vandaag ontvangen of ophalen.

