Mijn Klacht:
Hallo,
ik heb gisteren een bestellig geplaats bij Zalando nu heb ik 10 euro meer betaald. en dan had ik het vandaag binnen.
We zijn nu inmiddels 21:51 en heb nog niets binnen!
Hoe gaan we dit oplossen!
Gewenste Oplossing:
ALs ik de bestelling op tijd krijg!
Bestel niks meer

