Klacht: fotofilmhuis

shoekstra93 op 28 april 2015 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Vakantieveilingen.nl has resolved this complaint
âś… Klacht opgelost op 29 april 2015
Reactie van het bedrijf:

Beste meneer/mevrouw, Vriendelijk dank voor uw bericht. Vervelend dat uw ervaring bij Foto Filmhuis niet naar wens is geweest. Wij hebben dit voor u nagekeken en zoals u zelf al aangeeft heeft u keuze uit 30 foto's. Dit wil zeggen...

Categorie Vakantie Veilingen
Status Opgelost
Datum 28 april 2015

Een klant van Vakantieveilingen.nl klaagt over misleidende informatie met betrekking tot een fotoshoot, waarbij in de tekst werd vermeld dat een miniposter en keuze uit 30 foto's inbegrepen waren. Na de shoot bleek dat de poster gratis was, maar de 30 foto's extra kosten met zich meebrachten, wat leidde tot onvrede en een alternatieve aankoop van 8 foto's voor 60 euro. De klant vond de communicatie van Vakantieveilingen niet duidelijk en merkte op dat anderen ook ontevreden waren over de informatie.

Mijn Klacht:

Er staat in de text dat ik recht had op een fotoshoot met een miniposter en keuze uit 30 foto’s. Na de shoot hoorde wij dat we de poster kregen en de 30 foto’s bij moesten betalen. Ons budget was niet toereikend voor 30 foto’s dus we hebben het kleinste pakket kunnen nemen voor 60 euro met 8 foto’s. Daar zat dan de poster bij. In eerste instantie was het niet mogelijk om dan de poster eraf te halen maar uiteindelijk hadden ze een aanbod gedaan met 8 kleine 10×15 foto’s voor 40 euro. Vakantieveilingen vond dat ze het duidelijk erop hadden gezet en was niet voor rede vatbaar. Heel toevallig kwamen er na ons ook mensen die boos weg zijn gelopen omdat het verkeerd/misleidend op vakantieveilingen stond. De extra foto’s vanaf 10 euro klopt dan dus ook niet.

Gewenste Oplossing:

Als ik de 30 foto's en poster krijg voor (wat er op de site van vakantieveilingen staat) en anders mijn geld terug. In dit geval 53 euro. Van vakantieveilingen en het fotofilmhuis.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 29 april 2015 om 09:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer/mevrouw, Vriendelijk dank voor uw bericht. Vervelend dat uw ervaring bij Foto Filmhuis niet naar wens is geweest. Wij hebben dit voor u nagekeken en zoals u zelf al aangeeft heeft u keuze uit 30 foto's. Dit wil zeggen dat u uit deze foto's één foto kan kiezen. U heeft er zelf voor gekozen om een extra pakket af te nemen. Dit is niet via VakantieVeilingen afgenomen en hierin kunnen wij dus ook niet in bemiddelen. U heeft het arrangement gekregen zoals in de veiling vermeld staat. Het spijt ons dat wij u niet verder tegemoet kunnen komen. Met vriendelijke groet, Samantha - VakantieVeilingen.nl

Reactie van de melder van de klacht

11 jaren geleden - Je kreeg alleen een poster bij een pakket. Het vakantieveilingen pakket voor 75 euro. Dus nee ik ben het niet eens met de beslissing. Dat zou betekenen dat je voor niets op vakantieveilingen bied! Erg jammer

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM