Mijn Klacht:
Ik verstuur vaker een pakket via dhl. Alleen kreeg ik vandaag geen labels. Na een paar uur gewacht te hebben heb ik de klantenservice gebeld. ( 1 euro per gesprek) eerste keer ging er wat mis en werd de telefoon erop gegooid. Weer gebeld ( weer 1 euro) ik kreeg t advies om nogmaals het pakket aan te melden. ( weer5 euro) dit gedaan. Weer geen labels. Weer gebeld ( 1 euro). De klantenservice kan niks doen. Advies: ga maar naar een dhl punt en maak daar een label aan ( 6 euro).kortom ik ben dus al 19 euro kwijt. Het enige advies dat ik kreeg dat ik een formulier moet downloaden en moet invullen en dan kunt u uw geld terug krijgen. Duurt alleen wel erg lang gaf de medewerkster bij de klantenservice aan. 2 a 3 maand. Belachelijk.
Het enige bewijs is dat ik twee keer 5 euro heb betaald en dit op mijn bankafschrift ( en in mn mail) zichtbaar is.
Gewenste Oplossing:
Ik wil zo snel mogelijk mn geld terug. Ook hoor je niet een klantenservice te hebben die 1 euro kost en je niet kan helpen

