Mijn Klacht:
Via marktplaats iets gekocht. Het pakket wordt verzonden door de verkoper. Ik (de koper) krijg een track en trace nummer. Het pakketje komt nooit aan en blijft steken bij een sorteerpost. De verzender moet steeds actie ondernemen. DHL reageert heel summier op mijn mail. Uiteindelijk komt het pakket (19 dagen later) weer terug bij de verzender. Die wil het opnieuw naar mij toe sturen maar moet opnieuw de verzendkosten betalen. Zij weigert dit want DHL heeft het pakket niet goed verstuurd. Als ik het track en trace nummer op zoek staat dat het pakket nog steeds in het sorteercentrum is. De verzender kreeg te horen dat zij dmv een klachten procedure haar verzendkosten moest zien terug te krijgen. Zij durft nu geen pakketje meer te versturen bang dat het weer mis gaat en ik heb nog steeds niet ontvangen. Tevens heeft de verzender telefoonkosten gemaakt omdat zij uiteindelijk DHL maar ging bellen omdat per mail de communicatie onvoldoende was.
Gewenste Oplossing:
Ik wil dat DHL het pakketje gratis aangetekend laat versturen naar mij op de kosten van DHL. Zij zijn in gebreke gebleven.

