Mijn Klacht:
Woensdag 24/3 gehele dag thuis geweest,te wachten op een pakketje van de kijkshop. Rond half vijf gaan kijken in de brievenbus en daar tref ik een niemand thuis bericht aan terwijl ik de hele dag thuis ben gebleven voor het pakketje er is dus niemand langsgeweest en er heeft niemand aangebeld! Ik baal hier verschrikkelijk van want nu kan ik morgen ook nog eens om een belachelijke tijd thuis gaan blijven tussen 11.00/15.00 alsof ik de gehele dag niks te doen hebt of niet werk!!!!
Gewenste Oplossing:
dar dit niet nogmaals gebeurt!

