Mijn Klacht:
wo 03/18
Via dhlgemist.nl mijn werkadres opgegeven voor aflevering op de volgende werkdag.
do 03/19 (Fout #1)
Pas NA de (nogal DHL-centrische) aflevertijd van 09:00-18:00 is het pakketje aangeboden,
nadat iedereen op mijn werk al was vertrokken. Geen verdere afspraak gemaakt.
vr 03/20 (Fout #2 en #3)
In de middag via dhlgemist.nl om aflevering thuis gevraagd op de volgende werkdag.
Om 20:15 een mail ontvangen van DHL Customer Support, met de mededeling
“20 Mar 15 8:05 PM – Delivery attempted. Recipient not home.”
Ik heb ten eerste niet om deze aflevering gevraagd, en ten tweede is het een leugen,
want ik was sinds 18:00 thuis. De splinternieuwe en ZEER LUIDE intercom, die ik bij
thuiskomt nog heb getest, stond gewoon aan. Ook geen ‘onbezorgbaar’ briefje in mijn
brievenbus.
za 03/21 (Fout #4)
Om 13:50 nog altijd geen status ontvangen van het pakketje of de koerier.
Wat een tijdgijzeling!
Gewenste Oplossing:
Graag voordat jullie Fout #5 begaan en het pakketje beleidmatig terugsturen:
1) Zoek het pakketje op
2) Laad het in de bezorgauto
3) Breng het langs zoals afgesproken
Ofwel eigenlijk het baseline serviceniveau dat van koeriers verwacht kan worden.

