Mijn Klacht:
Op 17 februari is er een pakket naar mij verzonden via DHL 24 februari ben ik naar het DHL punt gegaan in de Akkerhof om te vragen of mijn pakket al aangekomen was. Dit was volgens de medewerkers niet het geval. 3 dagen later kreeg de afzender te horen dat ik het pakket niet had opgehaald. Ik heb contact opgenomen met DHL die zei dat ze erachteraan zou gaan en contact op zou nemen. Dit is nooit gebeurd waarop ik vandaag gebeld heb om te vragen hoe het met mijn pakketje staat. Nou blijkt dat de afzender contact op moet nemen met DHL en die het pakketje op kan vragen. Mij wil ze absoluut niet helpen want ik heb toch niet aan DHL betaald.
Gewenste Oplossing:
Ik zou toch graag willen dat mijn pakketje opgezocht wordt en dat het alsnog naar mij verzonden wordt.

