Mijn Klacht:
Een door mij besteld pakket is vanuit Duitsland bij mij thuis vier keer achtereenvolgens aangeboden. Precies deze vier dagen was ik helaas afwezig. Bij thuiskomen direct contact opgenomen met DHL. Deze had het pakket al teruggestuurd. De kosten hiervan zijn bij de afzender in rekening gebracht. Ik wil het pakket graag hebben en moet nu de retourzending à €11,90+ opnieuw verzenden à €7,90 betalen! Waarom is het pakket niet of bij de buren of bij een servicepunt afgegeven? Ipv het direct terug te sturen?! Ik heb nooit de kans gehad het af te halen.
Gewenste Oplossing:
Indien DHL de kosten vergoed voor het onnodig heen en weer zenden van het pakket. Dit is in totaal 19,80

