Mijn Klacht:
Ik wachtte vanmiddag op mijn pakketje van Wehkamp.nl en ik ben gewoon thuis. Na 18.00 uur zag ik in mijn bestelstatus van Wehkamp.nl dat ik niet thuis was. Hoe kan dat nou??? Ik kreeg ook geen brief in de brievenbus??????? Dit is de 3de keer dat ik en of mijn man met DHL als berzorg dienst zoiets kreeg/kregen. Waren de bezorger echt naar mijn adres langsgeweest of hebben ze geen tijd??? Echt slecht service van DHL !!!!
Gewenste Oplossing:
OP TIJD de bestellingen afleveren en de bezorger moeten echt komen, dus niet meer "NIET THUIS" op de bestelstatus maar de consumenten krijgen geen brief???

