Mijn Klacht:
Maandag heb ik een pakket verstuurd naar Polen via DHL, en t/m vandaag Vrijdag weten ze niet waar het is, en zegt, dat DHL Nederland altijd wacht tot de truck vol is, is dit een antwoord?
Gewenste Oplossing:
Wanneer krijg de klant een goede service, omdat als ik het met Post Nl verstuurd, deze pakket al over 3 of 4 dagen bij bestemming is op zijn laatst

