Mijn Klacht:
Ik zou een pakket ontvangen mijn jongste stond te springen en te wachten we keken ook af en toe hoever de status was telkens stond er pakket bezorger onderweg. Na 4 uur toch nog ff gekeken en er stond bezorgt en tadaa niets. Men zoon ontroostbaar. Hoe kan het dat ik mijn pakket nog niet heb bij de winkelier staat ook dat die bezorgt is. Word er dan niet opgelet naar straat en huis nummer en postcode en als ze het niet vinden word het dan zomaar ergens bezorgt je moet toch tekenen. HELPPPP het gaat niet om 20 euro maar om 400 euro.
Gewenste Oplossing:
Ik wil dat het pakket gevonden word en alsnog bij mij terecht komt. En anders dat de winkelier zijn geld krijgt

