Mijn Klacht:
Wij hebben een zending vanuit servie mogen ontvangen begin 2014. De vrachtwagen chauffeur gaf aan dat er bij het overladen schade is ontstaan aan de goederen t.w.v. € 5400. het betrof een pallet cilinders, waarvan er 2 flink beschadigd waren doordat ze niet goed overgepakt zijn, en een heftruckchauffeur ze heeft laten vallen van de lepels. Gevolg was dat we het moesten repareren, en daar flink kosten voor zijn gemaakt. Ten tijde van de schade direct melding gemaakt bij DHL, en alle foto’s gemaild. Tot op de dag vandaag wordt er telkens niet op mijn schade gereageerd, en kunnen we naar mijn gevoel fluiten naar een schade bedrag. Ik zou graag zien dat er serieus werd omgegaan met dergelijke zaken.
Gewenste Oplossing:
Dat het schadebedrag betaalbaar wordt gesteld, binnen afzienbare tijd.

