Mijn Klacht:
Ik krijg met grote regelmaat paketten bezorgd die niet voor mij zijn.
Er ligt dan een bon in de bus met de mededeling dat het pakket ergens
ligt omdat ik niet thuis was.
Als ik het pakket dan pak staat er een heel andere naam en adres op.
Als ik lullig zou doen dan kan ik het pakket zelf kunnen houden en de
juiste klant dan met de brokken laten zitten omdat zij het pakket dan nooit
krijgen.
Is het niet zo dat de bezorger dan terug moet komen of bij een servicepunt
achterlaten?
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als de bezorgers een keer een cursus krijgen in goed lezen.

