Mijn Klacht:
pakje niet aangeboden terwijl ik wel thuis was.Op het gele kaartje stond woensdag tussen 11.00 en 15.00. dat was op 21januari.Vandaag 28jan. ben ik weer thuis van 11.00 tot 15.00.Tot heden nog niets gehoord.
Gewenste Oplossing:
Als ik bericht krijg wanner het pakje komt of waar ik het eventueel af kan halen.Het kan ook bij een van de buren afgeven worden,ik woon in een flat.

