Mijn Klacht:
Het is mij nu een aantal keren overkomen, dat de bezorger een ‘niet thuis’ bericht’ achterliet, terwijl ik gewoon thuis was.
Dit keer zag ik de bezorger aankomen. Onderweg naar de voordeur gaat de bel en zie ik de bezorger meteen en ‘niet thuis bericht’ schrijven.
Begrijp dat bezorgers snel moeten werken. Echter voor een tweede keer langs de deur moeten om een pakketje af te leveren, kost u tijd én geld en resulteert in een ontevreden klant.
Gewenste Oplossing:
Deze klant zou gebaat zijn bij een meer klantvriendelijke en klantgerichte werkwijze.
In afwachting van uw reactie.

