Mijn Klacht:
Hallo,
Ik heb bij kijkshop een bestelling gedaan. Deze zou dan door DHL Parcel bezorgd worden. Volgens hun is dat ook gedaan, maar wij hebben niets gehad. Mail gestuurd naar DHL. Na twee weken antwoordt waar we niets aan hebben. Kijkshop gemaild. Geen antwoord.
Gewenste Oplossing:
Wil graag weten waar het pakketje is gebleven. Was een kerstcadeau van mijn werkgever. Wil het graag hebben

