Mijn Klacht:
Mijn bestelling is wederom afgeleverd op een onbekend adres. Er is geen briefje achtergelaten en heb DHL zelf moeten bellen. Ook is bij DHL niet bekend wie er getekend heeft voor het pakket? Aangezien het blijkbaar wel afgeleverd moet zijn? Heel knap dit. Nu wordt er een onderzoek ingesteld dat tot 12 weken kan gaan duren.
Gewenste Oplossing:
Als DHL mijn pakketjes aflevert volgens de procedures (opgesteld door DHL) en niet klakkeloos pakketjes aflevert om het maar kwijt te zijn.

